.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

... بخوان و بگذر
.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

فکر کردن و سپس نوشتن و بیان کردن، تفاوت انسان با خیلی هاست.
پس؛
خوب فکر کن
خوب بیان کن
خوب بنویس

آخرین نظرات

ماضی مضارع مستقبل

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ

من:

چه کسی از آینده خبر داره جز خدا و حتی با دقیق ترین پیش بینی ها و آمار و اطلاعات شفاف هم گاهی نمیشه به درستی از اون چیزی که قرار رخ بده با خبر شد. اینجاست که عقل و علم بشر محدود بودنش ظاهر و بارز میشه.

تو:

شاید بشه از روی یک شرایطی که داشتیم یه چیزایی رو فهمید، از قبل باید استفاده کرد، از اون موقع که بچه بودیم و از پدر و مادرمون و از زمان طفولیت و کودکی و از ابتدایی و راهنمایی و از شکل گیری شخصیت در نوجوانی و از دوستان و رفیقان در دبیرستان و از سلایق و علایق در جوانی و ... بیشتر نمی دونم چون خودم در همین مقطع از عمر به سر می برم.

او:

اگر وصل به منشأ هستی باشی و اعتماد و اطمینان به راهکار و قاعده و اصول زندگی و نسخه ای که خالق هستی برات پیچیده داشته باشی نه می ترسی و نه نگران میشی و نه مضطرب که آینده چه میشه و چه خواهد شد و از زندگیت نهایت لذت رو می بری، چه در ایام سختی و چه در ایام شادی و حسرت گذشته ها و غصه آینده های نیومده رو نمی خوری و همیشه با حال در حال زندگی می کنی :)

سلمان:

قطعاً جز خدا کسی نیست که عالم و دانا و بینا بر سرنوشت بندگانش باشه و قطع به یقین آنچه گذشتگان و نیاکان و الان ما و در آینده، آیندگان انجام دادند و می دهیم و خواهند داد بر سرنوشت ملت ها و اُمت ها و انسان ها تأثیر گذار.

یک سیر صعودی و نزولی داره قطعاً، اینکه در برهه ای از زمان پایین باشیم و در برهه ای بالا اما قطعاً و یقیناً باید یک سِیر مشخص و قانون مند و هدف دار باشه و مارپیچ و زیگزاگ رفتن در این مسیر جایی نداره.

خداست که یک بنده گمراه در گذشته را بینا و اکنون هدایت و در آینده عالِم و فرزانه خواهد کرد که صد البته هم به دعا هم به عمل کار برآید، به سخندانی و سخنرانی نیست. اوست که (به نظرم {اون} زشت هست کاربردش برای خدا) یک دانش آموز دبستانی را از زمین بلند کرده و به اَعلی عِلیین فقه و فقاهت می رسونه.

گذشته و حال و آینده چیست؟

۹۵/۰۴/۲۸

نظرات  (۳)

من یکم نگران آینده م
انشاالله که حل شه با توکل
اللهم اجعل عاقبه امورنا خیرا، به واقع!
پاسخ:
ان شاء الله آینده روشنی دارید
آمین
۲۸ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۳ آبان دخت ...
هیچی دست ما نیست...اما همین که خدا هست کافیه...آینده رو می سپاریم به خودش...
:)

با "او" موافقم :)
پاسخ:
هم چی هی چی هی چی هم نه
یعنی من انقدر غلیظش قبول ندارم
به مطلب آزادی و اختیار یه سری بزنید

۲۸ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۴ یک برانداز نرم
پس
کفر متحرک به اسلام می انجامد ، ولی اسلام راکد ، پدربزرگ کفر است!
سلمان ها در حالی که کافر بودند حرکتشان آنها را به رسول منتهی کرد ...
و زبیر ها در حالی که با رسول بودند ، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد !
کفری که با حرکت ما همراه باشد ، وحشتی ندارد ، وحشت آنجایی است که با رکود ها پیوند خورده باشیم !
درسته ؟!
موفق باشی
پاسخ:
ظاهراً که باید این طور باشه و من بهش فکر نکرده بودم و اینکه تکمیل صحبت شما، آنکه به دنبال آگاهی بود بینا شد و آنکس که به دنبال تعصب رفت نابینا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">