.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

... بخوان و بگذر
.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

فکر کردن و سپس نوشتن و بیان کردن، تفاوت انسان با خیلی هاست.
پس؛
خوب فکر کن
خوب بیان کن
خوب بنویس

آخرین نظرات

سلام بعد از یک سال و سه ماه

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۱۳ ب.ظ

سلام به همه انسان هایی که حتی بعد از مدت ها دوری از محیط اینجا، میان و یه سری میزنن و یه نگاهی به مطالب میندازن.

واقعاً اینجا (بیان) جای خوبی بود و من در گذشته با انسان های خوبی آشنا شدم و اما الان ...

الان اینجا انقدر متروکه شده که حتی خود سرویس بیان هم حوصله به روز رسانی فهرست وبلاگ هاش نداره!

 

من دوست داشتم باز هم اینجا بودم و باز هم از زندگی خودم می نوشتم و باز هم انسان های خوبی که در گذشته به وبلاگ من سر میزدن و با هم دید و بازدید مجازی داشتیم، می بودند و می رفتیم و می آمدیم.

اما خب به نظر من لعنت به اینستاگرام و لعنت به باقی پلتفرم هایی که جای وبلاگ و وبلاگ نویسی را گرفتند تا دیگر، نوشته ها بی روح و بی تقوا شوند و همه چیز حول سلفی گرفتن و اِستوری و دایرکت و اِستاتوس گذاشتن بگذرد.

 

من حالا بعد از 4 سال که از ازدواجم گذشته و 5 سال از ورودم به حوزه و 1 سال از تولد فرزندم! باز به اینجا سر زدم و چند خط نوشتم و امید دارم به روزی که باز هم مردم به جای توییت زدن های چند کلمه ای و به قول خودشان هوایی یا استوری های اینستاگرام، باز هم به محل رویش اندیشه ها، یعنی وبلاگ، جایی که برای هر کلمه و هر سطرش وقت میگذاری و فکر میکنی و همین جوری روی هوا به دیگران تیکه نمی پرانی، برگردند و قدر این فضای تایپ و مانیتور را بیشتر بدانند!

 

باشد که رستگار شویم ...

۰۰/۰۴/۱۴
سلمان

نظرات  (۵)

سلام

وای خدای من چقدر خوشحال شدم ک یه کوچولوی یه ساله دارید

خیی هیجان انگیز بود ان شالله زیر سایه شما و مادرش در کمال آرامش بزرگ شه

خیلی جالبه صاحب عنوان وبلاگ یک پسر مجرد الان سالهاست ازدواج کرده و بچه داره

چقدر ب جاهای خوبی ختم شد.از شنیدن موفقیتهاتون و اینکه راه خودتون رو تو حوزه پیدا کرین و ازدواجتون و تولد فرزندتون خیلی خوشحال شدم

و آرزوی موفقیت و شادی براتون میکنم

کاش حداقل میگفتید کوچولوتون دختره یا پسر یا اینکه اسمش چیه

پاسخ:
سلام علیکم
خداروشکر که شما خوشحال شدین از اخبار خوب.
الان ۱۴ ماهش هست و اسمش "محمدصادق"
خدا حفظش کنه
شادی و آرامشون روز افزون🙏
پاسخ:
ممنون و سپاس

سلام

 

آخرین بارها ازدواجتون رو تبریک گفته بودم :)

 

خدا پسرتونو حفظ کنه ان  شاالله

پاسخ:
سلام علیکم
تشکر و سپاس
۲۶ اسفند ۰۰ ، ۱۳:۳۴ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام وقت بخیر

با آرزوی موفقیت های روز افزون

عاقبت بخیر باشید

تولد فرزندتون رو تبریک میگم

 

 

به نظرم حتی با رفتن اون نرم افزارهای اجتماعی جدید، دیگه خیلی ها مون اون آدم سابق نباشیم برای نوشتن و شنیدم و خواندن.

واقعا هم نوشتن و فضای نویسندگی حرمتهایی داشت.

پاسخ:
سلام
حال شما خوبه؟
بعد از حدود 9 ماه از نظری که شما دادین، الان تازه اومدم اینجا و نظر شمارو خوندم.
ممنون، الان نزدیک 3 سال داره :))

من خیلی دوست دارم بازم اینجا بنویسم.
ولی نمی دونم اصلا مخاطب داره با این وضع اینستاگرام و ...
۲۹ آبان ۰۱ ، ۰۲:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے

خدا حفظشون کنه

علی رغم خالی شدن وبلاگ ها

باز هم هر وبی مخاطبین خاص خودش رو داره

پاسخ:
ممنون، لطف دارید.

کاش هنوز به جای تکه پرانی های چند خطی توییتر و لاطاعلات اینستایی، فضای نوشتن و نقد و بیان و پرسش و پاسخ وبلاگی، وجود داشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">