.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

... بخوان و بگذر
.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

فکر کردن و سپس نوشتن و بیان کردن، تفاوت انسان با خیلی هاست.
پس؛
خوب فکر کن
خوب بیان کن
خوب بنویس

آخرین نظرات

بازی ایران انگلیس

سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۵۹ ب.ظ

سلام

من اصلاً اهل فوتبال و این داستان ها نیستم اما همیشه سعی کردم بازی های جام جهانی (حداقل بازی های تیم ملی) دنبال کنم. حتی از فوتبالیست ها هم خیلی خوشم نمیاد، به خاطر بی اخلاقی ها و پول های مفت و فدراسیون بی در و پیکر و فساد و کثافت کاری باشگاه ها و ...

فکر می کنم جام جهانی قطر 2022 یکی از سیاسی ترین جام جهانی های تاریخ فوتبال باشه، هم از لحاظ میزبانی قطر به عنوان یکی کشور اسلامی و حواشی خاص خودش هم به لحاظ اتفاقات اخیر ایران که نتیجه اش در بازی اخیر ایران و انگلیس خودش نشون داد. از طرفداران و مخالفان سرود ملی خوندن تا شعارهای تماشاچیان و حواشی قبل از بازی.

 

هنوز بازی های ایران با وِلز و آمریکا مونده و در عین حال که دوست دارم تیم ما برنده بشه، زیاد امیدوار نیستم!!

در دنیای امروز، ساحت هیچ چیزی از سیاست جدا نیست، نه ورزش و بالخصوص فوتبال، و نه هنر و سینما.

 

نظر شخصی:

مردم کشور من، شاید سیاست مدارترین آدم های دنیا نباشن، اما قطعاً سیاسی ترین آدم ها هستن.

۰۱/۰۹/۰۱
سلمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">