.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

... بخوان و بگذر
.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

فکر کردن و سپس نوشتن و بیان کردن، تفاوت انسان با خیلی هاست.
پس؛
خوب فکر کن
خوب بیان کن
خوب بنویس

آخرین نظرات

خدای بزرگ همیشه همه جا هست

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ

سلام

الان حدود دو سال و سه ماه از ورودم به حوزه و یک سال و سه ماه از عقدم و 7 ماه از عروسیمون گذشته!

توی این مدت که نبودم و نیومدم وبلاگ خیلی اتفاقات رخ داده، مثل همه آدم های روی زمین که هم دوران خوش داشتن و هم دوران ناخوشی. اما خب خداروشکر مال ما خوشی هاش الحمدلله بیشتر از ناخوشی ها بوده. فقط می تونم بگم زندگی ما در برهه هایی از زمان دچار انقلاب هایی میشه که گریزی ازشون نیست. چه با آغاز یک دوره جدید تحصیلی چه با ازدواج یا فرزند دار شدن یا هزاران اتفاق بزرگ که در زندگی ما رخ میده. اما واقعا این خداست که پشتیبان و حامی بندگانش در همه این مواقع هست و دم به دم در حال آزمایش کردن بندگانش هست.

الان هم که دیگه تلگرام و اینستاگرام (و بعدش معلوم نیست چی میخواد بیاد سرمون تا وقتمون از بین ببره و بدبختمون بکنه!) فرصت سر خاروندن به کسی نمیده و وبلاگ نویسی در محاق قرار گرفته.

نمی دونم از این بگم که باورم نمیشه الان سال سه حوزه هستم؛ یا از اینکه من به غیر از چهارتا النگو بیشتر نتونستم برای همسرم بخرم؛ یا اینکه بیش از پیش فهمیدم محبت و ایثار و شعور و درک و ایمان به حرف نیست و به عمل هست و میشه اون توی زندگی مشترک با یک همسر خوب و ایده آل تجربه کرد.

من الان که به یک سال قبل نگاه می کنم که چه استرس هایی برای عروسی داشتم و الان چه آرامشی در کنار همسرم، انگار همه اون اتفاقات توی خواب برام رخ داده بود و در عالم واقع نبودن. اینکه بعد دو سال و نیم چه قدر دیدگاهم نسبت به قرآن و احادیث تغییر کرده و چیزایی دیدم که قبلا اگر کسی برام تعریف می کرد نمی تونستم باور کنم.

فقط می تونم در یک جمله بگم "این خداست که ماهارو هدایت می کن به اون چه که خیر و صلاح هست" و باید خودمون و سرنوشت خودمون دست خدا بسپاریم و هی نگران نباشیم که فردا چی میشه، پس فردا چی میشه و ...

می دونم که اینجا دیگه اون افراد سابق نیستن تا این مطالب بخونن اما این نوشتم برای کسانی که هنوز هستن و میان و می خونن، مثل خانوم نجفی!

فعلاً، در پناه خداوند بزرگ و منّان

۹۷/۰۸/۲۳
سلمان

نظرات  (۶)

بنویسید بازم هر وقت تونستید...
پاسخ:
خیلی دوست دارم بنویسم. نوشتن عالی هست.
اما علیکم بالوقت.
سلام
چقدرررر زود گذشت!
ان شالله خوشبخت بشین و بچه هایی تربیت کنید که سرباز امام زمانن... چون ما همچین قصدی داریم!
پاسخ:
سلام
بله، زمان خیلی خیلی زود از دست میره.
ما هم همچین قصدی داریم. :)

* مبارک باشه. متاهل شدین؟
ممنون. بله. خدا بخواد یکسال و سه ماهه 
پاسخ:
چه قدر واقعا زود گذشت به قول خودتون.
فکر می کردم هنوز مجرد هستید.
جالبه! یکسال و سه ماه هم از عقد ما و سه ماه از عروسیمون گذشته

پاسخ:
:))
ان شاءالله زندگی بسیار شیرین و دلچسب و امام زمانی داشته باشید.
یعنی این قدر تابلو آی پی ینگه دنیا می‌افته ؟
پاسخ:
بله، اینجا بیان هست و بیان یک خدمات دهنده حرفه ای هست :)
پس معلومه من روزی چند بار برای مملکت دلم تنگ می شه
منتظر حواب پیامی که تو خصوصی کذاشتم هم هستم :)
پاسخ:
سلام
پیام شما دیدم توی خصوصی و خوندمش اما باور بفرمائید به خاطر مشغله زیاد نتونستم جواب بدم. ببخشید. کار و درس و زندگی متاهلی :)
شماره تون ذخیره کردم تلگرام اما اسم شمارو نمیاره توی لیست مخاطبین.
moein_at72@ سرچ کنید تلگرام.
آی دی من هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">