.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

... بخوان و بگذر
.:: نوشته‌جات آقای مـیـم عـیـن ::.

فکر کردن و سپس نوشتن و بیان کردن، تفاوت انسان با خیلی هاست.
پس؛
خوب فکر کن
خوب بیان کن
خوب بنویس

آخرین نظرات

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

سلام

خیلی دوست داشتم الان که بعد از چندین ماه که از آخرین به روز رسانی وبلاگم گذشته، با یه مطلب خیلی خوشجال کننده برگردم ولی خب اتفاقاتی که بعد از اربعین 1401 رخ داد ... کام همه ملت ایران تلخ کرد.

دقیقاً روزهای آخر بازگشت ما از پیاده روی اربعین بود که اخبار مرگ تلخ دختری در تهران و بعدش موج رسانه ای علیه گشت ارشاد و ... شروع شده بود. ما با کوله باری از سفر معنوی برگشته بودیم که دیدیم چند تا شهر و شهرستان مردم ریختن کف خیابون و خیلی زود و تند و سریع، شعارها جهت دار شد و رفت به اون نشونه ای که چند سال قبل در سال 88 رفت.

 

از شعار [زن زندگی آزادی] به فحش های رکیک جنسی و مرگ بر این و اون؛ عین 88 که از [رای مارو پس بدین] رفت به سمت «مرگ بر اصل ولایت فقیه»

 

اما تفاوت امسال که 1401 هست با 1388 در نبرد رسانه های نیابتی اسراییلی یعنی اینترنشنال و من و تو هست در برابر صدا و سیمای بیمار و حال ندار ما و فضای رهای رسانه مجازی در دست مردم که انگار بی صاحب ترین کشور در زمینه رسانه ای هستیم.

الان که می نویسم، نزدیک به صد نیروی انتظامی و اطلاعاتی و صد شهروند در این اعتراضات و البته الان دیگه تبدیل شده به اغتشاشات و اقدامات مسلحانه، کشته شدن. همین چند روز پیش در ایذه خوزستان و اصفهان، مردم و نیروهای امنیتی کشته شدن.

 

هنوز من نفهمیدم که کجای دنیا برای اعتراض به هر موضوعی که باشه، از پوشش تا اقتصاد، باید بدن نیروهای انتظامی عریان و چاقو چاقو بشه که این اصل و هدف دشمن هست، نه هموطنان معترض. در باب این موضوع حرف زیاد هست اما خواستم بگم، که این نیز بگذرد.

خدای این کشور که 8 سال جنگ 18 کشور را علیه این مردم و این کشور خنثی کرد و خدایی که تا مرز سقوط 88 و 78 پیش برد این کشور را و باز هم حفظش کرد، این بار هم قطعاً این مردم و این کشور را حفظ خواهد کرد.

 

برای کسی که ترم بالاتری رفته، امتحانات به مراتب سخت تر میشه تا یک دانش آموز سال اول یا دانشجوی ترم اولی.

این امتحان سخت تر و البته نتیجه شیرین تری خواهد داشت.

۳ نظر ۲۸ آبان ۰۱ ، ۱۹:۴۸
سلمان